Niet wachten? Wij bellen u terug Vul deze vragenlijst in

Beantwoord de korte vragen en de assistente belt u terug voor een afspraak.
U hoeft dan niet in de wachtrij te staan.

Wilt u liever aan de lijn blijven of zelf bellen? Houd dan rekening met een langere wachttijd.
Zoeken
Kies uw taal
12 juni 2025

Wijziging keuzemenu telefonie

Bij Huisartsen Centrum Goes, blijven we in beweging om onze telefonische bereikbaarheid zo optimaal mogelijk in te richten.

Hierdoor hopen wij de toenemende vraag te kunnen blijven voorzien van toekomstbestendige zorg.

Zoals u misschien al gemerkt heeft, heeft het keuzemenu een recente ‘make-over’ ondergaan.

Wij hopen dat u net als ons, de wijzigingen als positief zult ervaren.

Mocht u nog andere ideeën of verbetersuggesties voor ons keuzemenu hebben, dan kunt u die indienen via de digitale ideeënbus.

Digitale ideeënbus – Huisartsen Centrum Goes

Team Huisartsen Centrum Goes

Terug naar overzicht
Actueel